Tylenol - O supradoză accidentală Levin Papantonio Rafferty - Avocați pentru vătămări corporale

Tylenol - o supradoză accidentală

Informațiile despre legătura dintre acetaminofenul - ingredientul principal din Tylenol, precum și o serie de alte metode de remediere fără prescripție medicală - și leziuni hepatice potențial letale nu au dus doar la litigii (optzeci de cazuri și numărare din această scriere). În conformitate cu Legea consecințelor neintenționate, știrile despre efectele acestor medicamente ieftine și ușor de obținut au arătat oamenilor - în special adolescenți tineri care suferă de depresie - o cale rapidă, dar nu atât de ușoară, din această viață. Potrivit diferitelor surse de informare și de web, nu toate cazurile de supradozaj cu acetaminofen sunt accidentale.

Într-o poveste de știri care apare într-o lucrare din Albany, o femeie a cărei fiu a încercat să se sinucidă prin ingerarea miligramei 60,000 a medicamentului în diferite forme (doza maximă sigură este de miligrame 3000) a declarat reporterului că fiul său vechi de 17 a aflat că se sinucide cu Tylenol de pe site-urile de internet.

Nu este o moarte lentă și fără durere; acetaminofenul este metabolizat de către ficat, iar simptomele supradozajului includ dureri abdominale severe și vărsături.

Acetilcisteina, un medicament derivat din cisteina aminoacidului, poate inversa adesea efectele otrăvirii cu acetaminofen, dacă este administrată în primele opt ore după ingerare. Din păcate, simptomele otrăvirii cu acetaminofen nu apar, de obicei, timp de cel puțin douăzeci și patru de ore - de câte ori este prea târziu.

O întrebare care vine în minte este dacă, dacă o parte folosește în mod conștient și intenționat un produs într-un mod pentru care nu a fost intenționat, producătorul nu își asumă răspunderea? Ce se întâmplă dacă acel partid este un copil minor, cum a fost cazul în Albany? Aceasta nu este o problemă simplă și ar depinde de numeroși factori. În timp ce multe produse ar fi dăunătoare în cantități excesive, toxicitatea hepatică specifică a acetaminofenului ar trebui să ofere părinților și producătorilor motive de îngrijorare.

Surse

Budnitz, DS et. Al. "Vizitele departamentului de urgență pentru supradoze de produse care conțin acetaminofen". Jurnalul American de Medicină Preventivă, vol. 40 nr. 8 (iunie 2011).

Hughes, Carol. "Teenul suicidal se întoarce la Tylenol." Albany Times-Union, August 7 2013

Aflați mai multe despre Procesele Tylenol